Re: Server

Autor: siedar (siedar_at_free.net.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 23:50:14 MET DST

On 22 May 1999 17:23:24 GMT, Szymon Konieczny <koniu_at_knm.org.pl>
wrote:

>zamierzam zrobić sieć blokową i chciałbym wiedzieć jakie
>wymagania musi posiadać server. mam do niego pentiumke 120,
>bez wiatraczka i nie wiem czy wytrzyma 24 godzinną pracę?
Co ty kuchenki nie masz i jajka na procku smarzysz !
Od 486 DX2 wentylator byl nieomal wymagalny lub przynajmniej duzy
radiator !
Kups sobie radiator 12 zl - to nie wydatek !

>nie mam jeszcze obudowy, więc chciałbym też wiedzieć jaki
Do takiego serwera to jaka bys nie wasdzil obudowe to bedzie !
>powinien być w niej zasilacz.
na zyklej 200 W wytrzyma !
Apropos na czym zamierzasz postawic ten serwer ?
Chodzi o system operacyjny ?
Masz juz pozwolenie na puszczenie kabli ?