Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 23:10:19 MET DST

Dnia Sun, 23 May 1999 01:39:31 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>I to wystarczy zeby byl powod do zainstalowania nowego wiatraka.

Tak, naprawde sie przydaje. Co prawda halas wiekszy ale da sie przezyc
:)

>Wiesz, dzisiaj wszedlem na te strone aby sprawdzic czy nadal sie
>zwiesza(nowe pamieci) i ku mojemu zdziwieniu moglem spokojnie cala
>przeczytac.
>Przygotowalem post ze sprostowaniem i wyjasnieniem w czym byl szkopul.
>Pozniej wszedlem jeszcze raz na te strone i ...wiadomo co. Usunalem post
>sprostowujacy. Uwazam ze na tej stronie musi byc jakis chrzan, albo bug w
>IE4.

Zmien na IE5. Zdaje sie, ze ta przegladarka im sie udala.

>Nie, a powinienem?

No jasne :)

>Zreszta nie wiem czy tam jest taka opcja, zaraz sprawdze.

Jest, jest. Zawsze byla - nawet w starych Abitach.

>na
>To najtaniej za ile bylo na gieldzie, mozesz mi wierzyc bo sam tam stoje.
>Ci co mieli ze starych dostaw cenili 520/530 nawet.

No tak. Ja licze cene hurtowa + vat..

>Tez dzisiaj stanalem przed tym wyborem, ale skapitulowalem kiedy sie
>dowiedzialem ile musze doplacic przy wymianie 2x64 na 1x128 - 85zl:(

Niestety :( ale trzeba bedzie na powaznie pomyslec o takiej zmianie bo
jakos nie widzi mi sie miec 3x64.. chociaz niby 4 sloty musza(?) byc
buforowane, ale zajete 3 juz by mnie martwily.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl