Re: CTX 17" PR 700T PROBLEM-HELP

Autor: marsen (marsen_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 21:16:14 MET DST

Dalem za niego 1835 zl .1 miesac temu.Na jakiej podstamie wnioskujesz ,ze
jest czuly na pole
tez ci drga?.Probowalem rowniez w innym miejscu go postawic ,sytuacja sie
nie zmienia.
Do Wojtka S.:Czy odchylenie pionowe to to samo co czestotliwosc odswiezania
karty?Mam ustawione85Hz
Do peter Pan:Sadze ,ze ten sposob rozladowania bylby zbyt irytujacy,to czyba
nie to.