Re: Czy komus udalo sie uruchomic mysz PS/2?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 19:33:19 MET DST

Sat, 22 May 1999 12:23:22 +0200, "Mariusz Konarski"
<maniek22_at_polbox.com> piszesz:

>Witam !!!
>
>1.Czy komus udalo sie uruchomic mysz Logitech lub inna PS/2 na plytach z
>wyprowadzeniem portu PS/2 w postaci pieciu pinow pod rzad?
>. . . . .
>1 2 3 4 5

Tak, podlaczylem mysz PS/2 A4 Tech do plyty Biostar, wg dokumentacji
plyty, uklad pinow w jednej linii 1 - 5:
        1 - dane
        2 - NC (nie podlaczony :-)
        3 - masa
        4 - +5V
        5 - zegar

Nie moge znalezc rozmieszczenia typowego zlacza z pinami w dwoch
liniach, pozostaly mi jedynie notatki z podlaczenia kabelkow do zlacza
Biostara:
        1 - pomaranczowy
        3 - czerwony
        4 - zolty
        5 - zielony

Te kolory wydaja sie byc standardowe w kableku do myszy, ale pewnosci
nie mam.

Wyglada rowniez na to, ze numery na zlaczu Biostara odpowiadaja
numerom gniazda mini DIN PS/2, czyli nalezy laczyc 1-1, 2-2, ..., 5-5

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski