Zoltrix FMVSP336i wewn. i pytanie do posiadaczy.

Autor: GELO (pgelo_at_polbox.com)
Data: Sun 23 May 1999 - 18:45:10 MET DST

6. Używam tego modemu już ponad rok i nie wiem co jest na krążkach, których
dostałem z nim(America OnLine i Compu Serve). Pisze na nich że ileś tam
godzin Free itp. Może to tylko kit i powinienem je wrzucić do kosza? Kiedyś
zainstalowałem obydwa programy, próbował łączyć się, ale połączenie się
urywało. Możę trzeba odpowiednio skonfigurować połączenie.
Jeśli ktoś coś wie na ten temat, to proszę na priva:
pgelo_at_polbox.com
TXH
GELO