Re: Modem - minimalne wymagania P166?

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 21:35:49 MET DST

Mam właśnie Phantoma.
AMD K5 166, 96 MB RAM, Win 95 OSR2.
Łączę się tylko by ściągnąć pocztę, news, pliki.
Do tego celu spisuje się znakomicie.
Miałem poprzednio pożyczonego z pracy US Robotics Sportster 33600.
Oddałem grzecznie i już nie płacę TPSA za zerwane połączenia itp.
problemy.

Jeśli chcesz korzystać z niego tylko do tego, co ja, bez gier on-line,
będziesz zadowolony.
U mnie działa bez problemu już 7 miesięcy, do tej pory tylko raz
zerwał połączenie.

Jednak, gdy masz więcej forsy i chcesz wykorzystać go pot5em bardziej
intensywnie, kup "pełny modem".

--
Janusz - Vahanara