Albo pomożecie albo przegram zakład

Autor: ASz (asztando_at_bbs.chip.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 18:56:12 MET DST

Założyłem się że moja konfiguracja umożliwi następujący mumer
W jednym momencie mój komputer bedzie kodował w czasie rzeczywistym
płytę CD od razu do formatu MP3 (za pomocą programu Easy CD Extractor)
odgrywając w tym czasie inne pliki MP3 za pomocą Winampa i nagrywając
płytę CD-Audio z prędkoscią 2x
W zasadzie udaje mi się to osiągnąć ale nie za każdym razem. Czasami wywala
się
nagrywarka przy zapisywaniu TOC (oczywiście testy przeprowadzam na płycie
CDRW).
I tu pytanie, dlaczego czasem sie wywala a czasem nie.
Jak się wywali w trakcie weryfikacji zakładu to będę
musiał postawić kszynkę piwa. Jeśli sie nie myle problem tkwi w komunikacji
między twardzielem a nagrywarką. Czy można tą komunikację chociaż troszeczkę
podkrecić, chociaż na chwilę.
A może jak dam normalny CDR zamiast CDRW to nic sie złego nie stanie
Zauwazyłem że przy nagrywaniu TOC przy audio na CDRW nagrywarka
zastanawia się przed zapisem TOC znacznie dłużej niż w przypadku CDR
A może nie wydala procesor i trzeba by go podkęcić ?
A może RAM - o właśnie czy RAM się też podkręca ?
Pomóżcie

PS
Konfiguracja
Cel 300A_at_462, Abit BH6, Philips CDRW 2610

--
Pozdrawiam
ASz asztando_at_bbs.chip.pl