Re: Chlodzenie - jakie metody ?

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Sun 23 May 1999 - 09:54:42 MET DST

Hej,

>Oczywiscie ze tak, nawet duzo wieksze, ale je tez mozna chlodzic.
>Dzieki modulowi P. mozesz zato schlodzic procka do ~ -5 stopni C.

Ty tak to z bajek, czy serio? Bo z tego co ja slyszalem, to plytki
Peltier sa malo efektywne. No a zejscie z goracego proca do -5 to
kurde bardzo duzo.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
majowe klamoty na stronie: sceptycznie o DVD, nowa rzecz o zasilaczu,