DNS i TCP/IP

Autor: Action Man (action_at_innocent.com)
Data: Sun 23 May 1999 - 08:50:49 MET DST

Po zainstalowaniu modemu by sie laczyc z internetem przy pomocy lacza
dzwonionego TP S.A. wpisuje sie odpowiedni DNS (podstawowy i alternatywny)
oraz odpowiedni TCP/IP (a moze cos jeszcze?).
Czy ktos moglby mi podac odpowiednie cyferki, ktore nalezy wpisac ?

Mialem gdzies to wszystko, lecz mi zaginelo, a zauwazylem ze modem sie
szybciej komunikuje, gdy te wartosci sa wprowadzone.
Z czego to wynika? Czy ktos moglby wyjasnic rowniez, jakie sa inne zalety
wpisywania tych danych do konfiguracji polaczenia?

z gory dzieki

Action Man