Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 19:56:41 MET DST

Ja

>Jeśli procesor nie pracuje na 100% tylko na przykładowo 40% to może
>w tym samym czasie zająć się i MP3 i modemem i nic nie ma prawa
>czekać na zwolnienie procesora bo on cały czas jest wolny w tych
~20-30%.
>No chyba, że się ma jakiś powolnego procka wtedy to mogą być problemy
>ale to musiał by byc naprawde wolny procesor <166Mhz.

Heheh, wystarczy winda i dysk bez UDMA ... jak nagle sięgnie do swapu, a
nie masz UDMA to jest ciężko, bo zastaje mało wolnej mocy, a jak do tego
masz mp3 ... :(

Disk

PS. Dysk bez UDMA zabiera czas proca nie w cyklach zegara tylko w
milisekundach (z uwagi na stałe taktowanie szyny dysku). Proc po prostu
czeka dopóki nie nadejdą dane. A jeśli masz jakiś starszy dysk (np.
Segate 1,7GB 0 cache) to bywa śmiesznie, bo system staje na ułamki
sekund.