Emulatory konsol, automatów itp...

Autor: GELO (pgelo_at_polbox.com)
Data: Sat 22 May 1999 - 18:14:11 MET DST

Cześć. Jestem teraz na etapie zabawy w emulowanie konsol i automatów gier.
Mam pewien problem z emulatorem mame32. Ściągnąłem sobie z Internetu rom gry
np. Black Tiger i po umieszczeniu jej w katalogu emulatora daję opcję Audit
all games. Zaczyna rozpoznawać gry i zaraz wyświetla że: mb7114e.8j ,
mb7114e.9j , mb 7114e.11k , mb 7114e. 11l - NOT FOUND, to samo z grą Golden
Axe ale najciekawsze że golden chodzi na innym emulatorze SEGI : System 16
dx. Myślałem że mame32 jest zepsuty ale gra Bomb Jack chodzi? Miałem jeszcze
doczynienia z emulatorem Callus i nie wiem jak się tam wczytuje romy(opcja
load nie działa).
Jak wygląda sprawa z emulatorami lepszych konsoli jak PSX, Nintendo64, Sega
Saturn... Czy do nich też istnieją romy czy należy włożyć kompakt z grą?
Może ktoś z grupy zna jakieś linki do fajnych stron z romami(mp. Moonwalker,
Shadow Dancer itp.).
Dzięki.
Lepiej na priva pgelo_at_polbox.com
GELO