Re: karta STB Velocity 4400 - padlina

Autor: Robert Grzankowski (grzany_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 15:16:37 MET DST

Michal Andruszkiewicz (michau_at_post.pl) wrote:
:
: Robert Grzankowski <grzany_at_phys.uni.torun.pl> wrote in message
: news:7i4675$71j$1_at_flis.man.torun.pl...
: > CZesc
: > Mam taka sama karte jak Ty , ale nieco inny problem. Jezeli korzystam
: tylko
: > zfunkcji standarddowych karty(2D) , to wszystko jest w porzadku. Jezeli
: > natomiast korzystam z 3D np. grajac w Unreala to mi sie wywala.
: > CZY Twoja krta jest bardzo goraca kiedy chodzi. Moja po paru sekundach od
: > odpalenia juz jest strasznie goraca (radiator)
: > CO o tym myslisz?
: > Grzany
:
: Wlasnie sprawdzilem - jest niezle goraca - moznaby cos na niej ugrilowac
: nawet radiator ma odpowiedni ksztalt :)
:
: Nie wiem czy tak powinno byc??
:
:
: Michal
Ale numer!!!!
Wyciagnalem wiatraczek z zasilacza i skierowalem go na radator od karty ...
DZIALA!!!!
Do wszystkich posiadaczy TNT:
-Czy komus karta nie dziala bez wiatraczka?
-Czy istnieja collery przeznaczone do TNT (z mocowaniem)?
Pozdrowienia! Grzany
: