AWE 64 - potrzebny program do naprawy EEprom'a

Autor: Tomasz Jakub Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 14:18:44 MET DST

Czesc !!!

Mam zepsuta AWE 64 PnP w taki sposob ze wykrywa mi ja ale po zainstalowaniu
sterownikow nie widzi czesci odpowiedzialnej za obsluge dzwieku a jest
widoczne tylko Creative AWE 64 PnP a Windoza nie przydziela mu zadnych
przerwan i adresow. Calosc stala sie po zaatakowaniu CIH'em a karte
sprawdzalem na roznych kompach i ten sam efekt.
Z gory dziekuje za pomoc.

tomaszw_at_pozyton.positive.net.pl