Biznes z ogladania reklam

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 18:10:31 MET DST

Takie mi przyslano:

Jezeli zautomatyzowac to pod unixem, to mozna jednoczesnie otworzyc 20
sesji pod wirtualnym serwerem z roznymi IP
i zarobic 20 x 20( maks mies.) $ = 400 $ miesiecznie za prace jednego
automatu.

Witam,

Nowa mozliwosc zarobienia pieniedzy za pomoca internetu!
W tym celu nalezy zarejestrowac sie wchodzac na
http://www.AllAdvantage.com
amerykanskiej firmy AllAdvantage.Podczas rejestracji nalezy podac numer
ID
od kogo otrzymalas(es)
niniejsza wiadomosc (mój numer ID: BYY-605) i wówczas otrzymasz wlasny
numer
ID który
rozsadnie bylo by przeslac do wszystkich znajomych i nieznajomych aby
oni
równiez mogli sie zarejestrowac.Nic nie trzeba placic, nic nie trzeba
sprzedawac ani tez kupowac.
Firma AllAdvantage za to obiecuje, ze po 5 - 8 tygodniach kazdemu
zarejestrowanemu
klientowi, przysle e-mailem maly program - Viewbar. Po zainstalowaniu
programu, bedzie on pracowal jako dopelnienie dowolnej internetowej
przegladarki. Podczas pracy w internecie w dolnej czesci przegladarki
bedzie sie wyswietlal baner z reklamami. Oczywiscie mozna program
Viewbar
wylaczyc
gdyby przeszkadzal, ale.............. By zarabiac pieniadze nalezy
wlaczyc
program Viewbar i jednoczesnie
przegladac swoje strony. Za kazda aktywna godzine otrzymacie Panstwo 0,5
USD. Ograniczenie stanowi miesieczny czas wykorzystania programu Viewbar
-
max 40 godzin, co oznacza 20 USD/ miesiecznie. Lecz to nie wszystko. Te
osoby które zarejestruja sie z Panstwa rekomendacji podajac Panstwa
numer
ID, równiez otrzymaja mozliwosc zarobienia 0,5 USD/godzine na zasadzie
opisanej wyzej. Przy czym za to ze ktos ze znajomych bedzie aktywny
przez 40
godzin otrzymacie Panstwo po 0,1 USD/ h czyli jeszce po 4 USD za
kazdego aktywnego znajomego z pierwszego poziomu. Dalej Panstwa znajomi
werbujac
kolejnych znajomych beda tworzyc dla Panstwa kolejne poziomy t.j. 2, 3 i
4.
Za kazdego aktywnego znajomego z poziomu 2,3 lub 4, otrzymacie panstwo
jeszcze po 0,05 USD/h ich aktywnosci. Poziom 4 jest ostatnim poziomem
pozyskanych przez Panstwa aktywnych znajomych.
To wszystko mozna obejrzec na http://www.AllAdvantage.com i policzyc
swoje
ewentualne dochody. Firma AllAdvantage obiecuje dochody przesylac
comiesiecznie czekiem.
Wyglada na to, ze kto szybciej sie zarejestruje tym ma wieksze szanse na
duze pieniadze po 5 - 8 tygodniach!
Jest to przyklad niewatpliwie nowej sieci sprzedazy reklamy z
ograniczeniem
do 4 poziomu, z ta róznica ze nikt nic nie zaplacil, a podal tylko swoje
dane. Jako ze z zarejestrowanych osób nikomu jeszcze nie minal termin 8
tygodni (nowosc), wiec nikt jeszcze nie otrzymal swoich pieniedzy,
aczkolwiek w
bussinesie wszystko jest mozliwe, przy czym 20 USD jest obiecane kazdemu
po
40 h/miesiecznie aktywnej pracy programu Viewbar. Nie trzeba byc
ekonomista
by stwierdzic ze chodzi tutaj o duze pieniadze
do zarobienia (patrzac globalnie bardzo duze pieniadze - po oszacowaniu
wedlug mnie jest to kwota 525 mln. USD/miesiecznie do podzialu na
wszystkich
aktywnych internautów), co niewatpliwie w reklamie jest mozliwe.
W ten sposób mam nadzieje bedziemy uczestnikami nowego bardzo
interesujacego
rodzaju reklamy, majacego ogromna szanse na powodzenie i szybkie
rozprzestrzenienie sie tj nowosci w sieci.
Prosze wiec o podanie mojego numeru ID:BYY-605 przy pierwszej
rejestracji.
Po pierwszej rejestracji mozna powielic niniejszy tekst wstawiajac
wlasny
numer ID w miejsce mojego i przekazac dalej. Decyzje o uczestnictwie w
tej
zabawie pozostawiam Panstwu.
Warto spróbowac .
Pozdrawiam i zycze powodzenia!