Re: Problemy z rozdzielczoscia

Autor: Peter Black (piotr33_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 00:39:37 MET DST

Moga byc trzy powody:
1.Ten monitr to VGA (640X480 Max)
2.Trzeba podregulowac synchronizacje ( w srodku monitra potencjometr H
-phase)
3.Stare "czarnuchy" mialy problemy z niektorymi kartami SVGA
jesli chodzi o polaryzacje sygnalow dla synchronizacji pionowej
niektore karty np. stare Tridenty mialy oprogramowanie ktore
pozwalaly na dowolna zmiane tych wartosci ( + , - ).

pozdra...Peter

Dariusz Krakowski <krakus_at_ds14.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.LNX.4.10.9905211250080.1397-100000_at_plus>...