Re: SB Live! a Win98 HELP!!!!!!!!!!

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 17:53:07 MET DST

> Mam poważny problem. Livek z 95 fruwa aż miło bez problemu, ale przy
próbie
> zainstalowania Win98 nawet na czysty dysk czapa, wszystkie dzwięki
> odtwarzane przez wewnętrzne odtwarzacze win się zacinają i grają tak z 1 s
> nieskończoność, ale gry działają ok. Co to może być- mam płytę Fic 1013 .
> (chyba 1013 nie jestem pewny co do 3)? Jeżeli ktoś wie o co biega niech da
> cynk na

Miałem to samo gdy IRQ SB Liva kolidowało z IRQ karty graficznej.
Obydwa były na IRQ 11 ale W98 konfliktu nie wykrywał.
Motałem się z tym troche i w końcu wymusiłem dla graficznej IRQ11 a
muzycznej
IRQ 10. Teraz chodzi normalnie.
Jeśli masz wolne sloty PCI to spróbuj poprzekładać Liva do innego wolnego
slotu.
U mnie to pomagało ale wtedy nie mi modem nie działał (nie chodził na IRQ
5).

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\