lowlevelformat

Autor: veritum_at_friko5.onet.pl
Data: Fri 21 May 1999 - 21:44:03 MET DST

Dotychczas myslalem ze po niskim formacie juz nic nie da sie zrobic z
transferem danych z dysku , ale po korespondencji z firma autorem
programu lowlevelformat zaplonela iskierka nadziei ,ze jednak sie cos
 da zrobic .Korespondencja sie urwala bo nie wyslalem im potrzebnych
danych o ktore pytali , a pytali o typ plyty kierujac mnie ze powinien
byc na plycie , najpredzej przy ostatnim slocie ISA.Codzilo o napis w
rodzaju AB-TX lub TX5 . Ja nic takiego nie znalazlem , a naplycie
mam napisy :

U 7908V3 napis "miedziany"
CADAC9632 napis "miedziany
CMVO-1 E77755 napis "miedziany
MB 9609328 napis na bialej przyklejce

Gdy plyta zglasza sie przy starcie daje napis : P/N:79089600530 PNP
Podczas startu zglasza sie jeszcze cipset i430HX -2A59FU68C-00.
Mam Award Modular BIOS v.4.51PG.Twardy Fujitsu 1623 TAU -1701MB
Wszystkie te infrmacje zostaly wyslane i to nie oto im chodzi
Czy ktos ma taka plyte i moglby przyslac mi potrzebna
informacje , a moze ktos przysle gotowa recepte.