Czestotliwosc odswiezania

Autor: Stryjek (stryiek_at_polbox.com)
Data: Fri 21 May 1999 - 16:54:29 MET DST

Mam 17 i denerwowalo mnie miganie obrazu. Chcialem ustawic czestotliwosc
odswiezania na przynajmniej 85Hz w 1024x768. Jest to monitor Yakumo kupiony
okazyjnie, bez instrukcji. Nie wiem jaka jest jego maksymalna czestotliwosc
odswiezania. Ostatnio zauwazylem date (chyba produkcji) 1994 wiec sadze,
moze on moga byc klopoty. Co prawda uzywajac HzTool ustawilem 85Hz w
1024x768 i chodzi ale mam pytanie: czy moge tak zostawic czy tez monitor
padnie (a jezeli tak to po jakim czasie). A moze jeszcze podniesc?
Pozdrawiam

Stryjek
stryjek_at_free.com.pl