Karta S3 AGP nie nadaje w PALu

Autor: KOSA (betadr_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 16:05:27 MET DST

Kupiłem kartę graficzną S3 GX2 AGP (357) z wyjściem video. Po podłaczeniu
kabla karta go wykrywa, ale sygnał TV podaje w NTSC, mimo ze jest
PAL/SECAM/NTSC nie mozna ustawic sterownika na PAL. Przeczytałem chyba
wszystko w Internecie, sciągnąłem kilka sterowników i dalej nic, to znaczy
to samo. Mam wybor NTSC albo NTSC japan. Telewizora NTSC nie kupie, wiec
jedyna nadzieja, ze ktos wie, o co chodzi z ta karta i pomoze.

--
 oo
/O\ KJ