Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 14:07:12 MET DST

Andrzej Popowski <popej_at_friko.onet.pl> wrote in message
> Fri, 21 May 1999 00:38:43 +0200, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
> piszesz:

> Ciekawe gdzie, bo w dokumentacji do Celerona jest napisane, ze 3V (a
> wlasciwie napiecie nominalne + 1V) to absolutnie maksymalna wartosc,
> Intel nie zaklada ani nie gwarantuje poprawnego dzialania oraz nie
> dozwala na podawanie zegara przy tym napieciu.

Właśnie o to mi chodziło. Wzmianka w specyfikacji świadczy o tym,
że procesor testowano z tym napięciem. Gdyby im się sfajczył, podaliby
niższą wartość, więc czyż nie mam racji stwierdzając, że sprawdzili,
iż procesor powinien działać przy 3V? POWINIEN. SHOULD. Panimaju? ;)

> Jezeli nie potrafisz zacytowac deklaracji Intela, to bedzie mozna
> stwierdzic, ze rozsiewasz plotki :-(

Plotki? Raczej ciekawostki. Nie sądzę, żeby ktoś był na tyle zdesperowany,
żeby podkręcać procesor na takie napięcie...

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)