Re: obdowa AT a ATX

Autor: RS (ind49_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 11:30:05 MET DST

Płakałem na ceną ATX, ale jak w końcu kupiłem to nie zamieniłbym w żadnym
wypadku na AT:
1)mniejsza plątanina,
2)obudowa ma zdejmowane boki (ściągasz jeden i masz bostęp do wszystkiego),
3)swego czsu Optimus-pesimus robił takie ATX w których można było wyciągnąć
całą płytę razem z kartami jednym ruchem ręki - czyli bez demontażu,
4)ATX obudowy są z regóły lepiej wykonane,
5)mają jedną wadę, jak wyciągasz procek to musisz wyciągnąć zasilacz.

pozdrówka
Radek

Adrian Napieralski napisał(a) w wiadomości: <3744084f_at_news.vogel.pl>...