Re: Odtwarzanie Mp3

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 00:21:05 MET DST

> nieee... niemożliwe po prostu, nierealne.

Unreal ;-)
Trzeba by to samemu sprawdzić... wtedy można by mówić, że to nierealne.

> na bank mieli coś w ustawieniach wimapa pokaszanione.
> sam przecież miałem Cyrixa z rok czasu i zero problemów.
> podczas odgrywania MP3 bez problemu robiłem jeszcze wiele dodatkowych
> rzeczy.

Ale co tam w Winampie można pokaszanić ?
Co najwyżej wyłączyć buforowanie ale i tak wątpie aby miało to tak wielki
wpływ
na dzwięk i jego zrywanie.

> nie pamiętam, ale nawet na maxymalnych _nie_ma_prawa_ zwalniać.
> na maxymalnie nigdy nie ustawiałem/ustawiam - jadę zawsze na
> standardowych, bo to mi wystarcza.

Starcza bo musi czy starcza bo nie lubisz zbyt ładnego dzwięku ?
Twój procesor nie uciągnie MP3 na maksymalnej jakości ?

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\