Re: kurz w komputerze

Autor: M.M. (bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 10:27:02 MET DST

Peter Black napisał(a):

> Jak nie masz sprezonego powietrza to
> podlacz "odwrotnie" rure od odkurzacz
> i go przedmuchaj.

He He!
Tylko najpierw zaloz maske ochronną bo cię kurz zadusi - robiłem taki
numerek z 386 nie otwieraną przez ok. 6 lat byłem w białej koszulce
zgroza! A mieszkanko tez niczego sobie. Ale pomogło - ciut lepiej
chodził
i działa do dziś. Tylko potem najlepiej powyjmować wszystkie karty i
przetrzeć złącza spirytem sprawdziłem na kilku kompach różnego typu.
Pozdrawiam MACIEK