Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Fri 21 May 1999 - 00:10:12 MET DST

PhoeniX wrote:

> Właśnie zawital u mnie w blaszaku SB Live! i dla testu uruchomiłem MP3
> z dodanymi efektami EAX'a podczas połączenia.

A ja mam stałe. Czy ciągnę czy nie nie wychodzi ponad 1-3 %.

> Obciążenie procesora było 50-80% i ani połączenie ani muzyka nie był zrywana
> (w końcu było jeszcze w zapasie 20% mocy procka).

Tu nie chodzi o to, ile czasu procka zużywa, tylko bardziej o to, że
JWPan modem żąda reakcji natychmiastowej. Jak system nie odbierze tych
jego zakichanych 3 bitów to zerwie połączenie. Nie potrafi czekać i
zbierać do bufora. System musi rzucać wszystko i lecieć je odbierać. Ja
przy modemie 33.6 mam 65kB bufora. Policz sobie ile może modem czekać aż
system znajdzie czas na jego obsłużenie bez żadnej szkody dla
transmisji.

Karol