Re: modemy - co wybrac?

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 21 May 1999 - 05:07:58 MET DST

Wed, 19 May 1999 16:15:53 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk Piotr)
napisał[a]:

>dziwne i prawdę mówiąc to nie wiem do czego to mogło zależeć, że USR
>zrywał. może to były jakieś specyficzne zakłucenia, których to ten
>modem nie lubił?
>USRy właśnie uchodza za modemy dobre na linie o kiepskiej jakości.
>sam mieszkam 25km od serwera tepesianego i 33.6 to normalka.
>w każdym razie nie mogę narzekać.

W sumie się zgadzam. USRy są niezłe, ale PeterPan podkreślił jedną
ważną cechę - Zoltrixy w przeciwieństwie do USRów nie są przelotowe. W
domu to praktycznie nie ma znaczenia, ale w firmie może człowieka
szlag trafić, jak sobie coś ciągnie a tu ktoś podniesie słuchawkę (w
ten sposób przekonałem się na własnej skórze, że serwery ZUSu nie
obsługują resumingu ;-)).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl