Sledz z USB

Autor: Bogdan Drozd (karol_at_bbs.chip.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 21:27:37 MET DST

Witam
Postanowilem uzupelnic swojego squadacka o sledzia z gniazdami USB. W jednym
z odwiedzonych sklepow sprzedawca stwierdzil, ze okablowanie tych gniazd nie
jest zunifikowane, czyli, po prostu, zlacza sledzia z USB "X" i zlacza
portow USB na plycie "Y" moga do siebie nie pasowac. W efekcie, np. do plyty
SOYO musze szukac sledzia z USB dedykowanego dla tej konkretnej plyty. Ta
informacja wprawila mnie w duze zdziwienie. Moze ktos mnie uswiadomi, czy
twierdzenie sprzedawcy ma sens?

Bogdan Drozd, Czluchow
mailto:karol_at_bbs.chip.pl