Re: kierunek krecenia wiatraka

Autor: Piotr Kozlowski (siwus_at_promail.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 19:34:05 MET DST

piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk Piotr) writes:

> dobra, a z innej beczki odnoścnie puszczania wiatraka:
> puszczał może ktoś wiatrak na 5V zamiast 12V? - powinien zwolnić
> obroty. a jeżeli komuś nie potrzeba lodówki na procesorze, a wymagana
> jest cisza w obudowie, mniejsze zużycie samego wiatarka to chyba to
> dobre rozwiązanie.
> puszczał ktoś?

Ja mam tak puszczone dwa wentylatorki - jeden z przodu obudowy, drugi na
radiatorze z procka - no i luzik - i chłodzenie dobre [1] i cisza w pokoju [2]
(a trzeci wentylator od zasilacza chodzi na 8 V)

[1] temp. radiatora 30 stopni C
[2] no powiedzmy, słychać jeszcze świszczącego Quantuma :-)

Pozdrawiam

--
   * Piotr Kozłowski * siwus_at_promail.pl * UIN:14466572 *
* http://priv.onet.pl/ka/siwus/ --> http://siwus.cjb.net/ *