Re: Seagate vs Fujitsu

Autor: Paulinus (ppawlows_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 17:47:06 MET DST

Seagate?
Fujitsu?
no nie wiem...

prawde mowiac to przy takich wydadtkach nie bralbym nic poza IBM/Quantum
jak cos to sie moge polecic :
Quantum 8,4 CR za jedyna 695 zlych (brutto)

nie wiem czy to tanio czy nie, ale po tyle sprzedajemy ...

ps.
sorry za OT ale jak ci dziala AsterCity, jeden z kumpli ma i klnie na czym
swiat stoi :)

na razie