Re: Karta graficzna - jaka kupc?????

Autor: Jerzy Musiał (jurek_at_cps.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 16:09:00 MET DST

Vindex <vindex_at_wirtual.pl> wrote in message
> On Wed, 19 May 1999 23:12:22 +0200, "Jerzy Musiał" <jurek_at_cps.pl>
> wrote:
>
> <ciach>
Mb

> To ja Ci troche namieszam :)
Ta....... namieszaliscie wszyscy w rezultacie nie kupilem tego Matroxa (nie
pisze tego z jakas pretensja stwierdzam poprostu fakt) Zglupialem kompletnie
od tych wszystkich Hedi,OpenGL,MAX-ow.

PANOWIE w tej materii jestem kompletny lamer .Moze gdybym byl fanatykiem
gier to bym sie orientowal o czym piszecie. Jedyna gre jaka mam to sa Kulki
+ te ktore sa instalowane z Wingroza.(nawet gdybym chcial w cos pograc to
musialbym sie kamuflowac bo mam dwoch siostrzencow jeden ma 9,drugi 11
lat -do komputera musialbym sie przedzierac uzbrojony jak Rambo )
:-))))))))

Chcialbym kupic tak karte ktorej nie musialbym wymieniac za pol roku jak
nazorguje na naped DVD czy przyjdzie mi inny szalony pomysl.

No dobra .Teraz konkrety .Sa dwie karty:
1. Matrox Mileniun (czy tam jakis???)16 Mb
2.Ati Rage Fury 16 Mb
i pada pytanie (bez uzasadniania !!!!!!) KTORA MAM KUPIC (ktora jest lepsza)
Czekam na odpowiedzi i licze glosy (tylko potraktujcie to powaznie!!!!!)

Siema.

     Pozdrowienia Jurek
        <jurek_at_cps.pl>