Re: Gdzie kupie TEACA R58S w Polsce

Autor: PeterPan (peterpan_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 15:23:11 MET DST

| Jak w temacie ale zeby byl napewno na magazynie a nie za
| moze 3 tygodnie a najlepiej szukam dystrybutora TEAC w
| Polsce - wiarygodnego a nie firma Skladaq Inc.

Cos takiefo oferuje FF COMPUTERS. Nie wiem jakiego pochodzenia ale chyba
oryginaly. Nie wiem rowniez czy maja na stanie. Skontaktuj sie osobiscie -
dowiesz sie wiecej. Firma ma sklep w Warszawie ale podobno rowniez w innych
miastach Polski.

Informacje o firmie i urzadzeniu na ich stronie:
http://195.205.23.140/sklep/frames/default.asp Model ktory interesuje Cie:
KATALOG -> NAGRYWARKI -> TEAC - jest to zestaw SCSI i kosztuje 2 061,80 zł
brutto).

CU
PeterPan
peterpan_at_friko.onet.pl