Re: restart a monitor

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 10:53:12 MET DST

Peter Black napisał(a) w wiadomości:
<01bea23d$bd331960$e434a0d4_at_outsider>...
>Chyba lapie twoje pytanie chociaz go nie zadales.
>Wiekszosc nowych monitorow ( a mysle ,ze taki masz)
>ma wiele ukladow zabezpieczajacych.Miedzy innymi
>stosowany jest uklad wylaczajacy wysokie napiecie
>w monitorze w czasie zmiany trybow pracy.Stad takie
>zachowanie monitora.

Czyli że nie ma się czym przejmować i restart i zmiany rozdzielczości nie
skracają znacząco życia monitora? Martwię się dlatego, ze niedawno moja 15''
siadła i musiałem kupić nowy monitor. Kolejnej zmiany za rok albo i
wcześniej mój budżet by nie wytrzymał.

--
Wojtek Frabinski
wojtekfr_at_alpha.net.pl