Re: jaki CD-ROM 40x ?

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Thu 20 May 1999 - 12:08:28 MET DST

Konrad 'kaspy' Palczynski wrote:

> dwie sprawy:
> - czy wszystkie te CD-R pochodzily z jednej nagrywarki czy z roznych?

Zapewniam ze tak. Byly to plyty nagrane w przeciagu ostatnich trzech lat i kazda
u innego kolesia.

> - CD-ROM CD-ROM'owi nie rowny, ja mialem ACERa ktory swietnie wypadal we
> wszystkich testach (fantastyczna korekcja bledow, duzy transfer - zwykle
> nominalny, krotki czas dostepu) ale sukinkot nie czytal nie ktorych
> plytek nagrywanych, a wlasciwie wiekszosci nagranych na ostro zjechanych
> nagrywarkach

Nie wiem jakie to byly nagrywarki. Ale uwazam podobnie jak kilka osob w tej
dyskusji, ze wszystko zalezy od modelu jaki kupisz. Jest to wszak mechanika, a
takiej identycnej nie da sie wykonac w wielu egzemplarzach :)))

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano