Jak rozpoznac plyte???? - ciag dalszy

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 10:46:13 MET DST

Witam ponownie
Znalazlem obydwa programy do rozpoznawania BIOS-u
Hwinfo i Ctbios. Obydwa rozpoznaly moja plyte. I CO Z TEGO!!!!!!
Nie moge i tak znalezc producenta plyty ani opisu do niej. Jest owszem nawet
adres internetowy www.vtex.com.hk ale oni wcale plyt glownych nie produkuja
(moze juz nie).
Plyta nazywa sie VTECH PLATINUM NS MB540N. To wszystko co o niej wiem.
Nigdzie w I-necie nie moge nic o niej znalezc.
Moze ktos ma taka plyte i podesle mi jakis opis.
PLEASE !!!

Tomek