Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 10:15:43 MET DST

Cześć,

> Akurat to prawda. KAŻDY podkręcany procesor będzie "zył" krócej.

Fakt.

> Inna sprawa, że może mu się skrócić czas życia z 5 lat do dwóch.... Ale kto
> po dwóch latach będzie go jeszcze używał.

Gwoli sprostowania. Intel zakłada żywotność 10 lat. A myślę, że
nadtaktowane będą chodziły dłużej niż 2 :-)

> Popytaj ludzi - Celerony bardzo dobrze się kręcą, ale też łatwo się przez to
> palą.

Ile miałeś spalonych Celeron'ów w stosunku do sprzedanych? :-)))

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."