Re: SB AWE 64 - opinia

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Thu 20 May 1999 - 10:01:11 MET DST

Hej,

>tak różnica miedzy PCI a ISA na tej karcie

Ponoc w 0.1% odciaza Ci kompa. Lepiej spojrz co Ty jeszcze w to chcesz
wlozyc, mi to bylo ryba, a teraz siedze i placze, bo mam tylko jeden
slot PCI wolny. Kupilbym SB64 na PCI /mam ISA/ to bylby juz serio
placz i zgrzytanie zebow.
Jesli nie kupujesz karty dzwiekowej do jakis magicznych sztuczek, to
kup lepiej ISA -- PCI przyda sie na SCSI, video capture, dekoder DVD i
innych pare stworzonek.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
majowe klamoty na stronie: sceptycznie o DVD, nowa rzecz o zasilaczu,