Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Wojtek Jakóbczyk (w.jakobczyk_at_highway.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 23:53:28 MET DST

Expert <expert_at_friko.onet.pl> wrote in message
> A z tymi pirackami pocztowkami to co oni robia ?
>
> Wysylaja do centrali, rejestruja, testuja, oddaja do domow dziecka,
> chyba to jakos rejestruja i pisza : Gostek1 - pocztowka 1, Gostek 2 -
> pocztowka 2 i chyba sie z tego rozliczaja, tworzac pisemna dokumentacje.
>
> Przeciez nie zabieraja tego do domu . Czy ktos zna te procedure.

Tak, ale jesli każesz się usunąć z bazy danych dealera to masz pewność, że
nikt nie wie, z jakiej promocji pochodzi twoja kopia Corela. Na tych
pocztówkach nie jest napisane "Promocja antypiracka", a wysyłasz ją do
Corela, nie do dealera. Corel nie wie (bo nie ma specjalnej numeracji na
kopie do tej promocji), ze najpierw pozbawileś go chleba kupując pirata. W
związku z tym jest tak, jakbyś go nigdy nie miał. Możesz spać spokojnie.
O to chodziło. I nie cytuj sig'ów.

--
Wojtek
w.jakobczyk_at_highway.pl    http://www.highway.pl