Re: Zaskakujacy problem z odpaleniem kompa?!

Autor: Panti (zawadzki_at_zss.top.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 08:44:58 MET DST

Kulip <kulip_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<3742c73a.16989455_at_news.vogel.pl>...
> Witam,
>
> W Win'98 kumpel zrobil "Uruchom ponownie komputer"... i to by bylo na
> tyle :) Teraz przy wlaczeniu kompa, ten nie daje sygnalu na monitor.
> Sprawdzilem na innym kompie wszystko z osobna tj monitor, k.graficzna,
> HDD, pamieci, kabelki i wszystko dziala bez zarzutu. Co to moze byc?
> Do glowy przychodzi mi tylko, ze BIOS sie wyczyscil, ale z czego? Komp
> jest na gwarancji, ale firma sie rozpadla i kumpel zostal na lodzie...
> Moze ktos pomoc?
>
> Dzieki za wszelkie rady
>
> pozdrowienia,

> [...]

1) Sprawdz czy do płyty dochodzą wszystkie zasilania (5V, 12V etc)
2) Jeżeli tak to padlo:
        a) plyta - b. ciezki przypadek
        b) BIOS - znajdz komputer z identyczna plyta i BIOSEM i sprawdz w swojej
plycie dobry BIOS. Jezeli wina lezy po jego stronie musisz przprogramowac
stary i wszystko bedzie OK!
PS. Czarnobyl?

Panti