Re: CD Rom LG x40

Autor: Majster (majster_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 08:04:08 MET DST

MichaLS <prodgaz_at_kki.net.pl> wrote in message
> Zamierzam kupić naprawdę porządny napęd i słyszałem że LG jest niezły.
> Spotkałem się również z opiną iż ma problemy z płytami wypalanymi lub
> porysowanymi. Jeżeli macie jakieś doświadczenia z tym napędem to
> piszcie. Zastanawiam się również nad kupnem CD Rom'u SCSI, ale jest tu
> dosyć mały wybór i najbardziej popularnym napędem jest Toschiba x40. Co
> o nim myślicie ?
>
> Piszcie również na priva
>
> MichaLS

Swojego czasu LG były kiepskie, np 16X. Ale przebił wszystko Samsung. Z
początku to było szaleństwo. Samsung "the best", pomijając takie firmy jak
Sony, gdzie barierą jest cena. Ale przyszedł czas na 24X i Samsung zrobił
takiego knota, że do dzisiaj może śnić się po nocach. Czar prysł. Ostatnio
gość z trudem sprzedał taką 24, prawie nową za 50 zł. Mam w tej chwili LG
36x, przedtem miałem 32x. Bez zarzutu, następny napęd
który ewentualnie kupię to też będzie LG.

Majster.