Re: Karta graficzna - jaka kupc?????

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 23:38:40 MET DST

Dnia Wed, 19 May 1999 17:03:08 +0200, Kris <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>sensowna cena? Zastanawiam się też czy G400 MAX Matrox'a nie jest
>przypadkiem niedoceniany :-)

Powiem szczerze, ze po cichu na to licze. :) Heidi dla mnie nie bedzie
mialo znaczenia, ale pelny openGL i owszem - byle nie zaden wrapper.

Dlatego mysle, ze obecnie lepiej jest wstrzymac sie z kupnem nowej
grafiki do komputera /dla wymagajacych/ - cena TnT2 w ciagu
miesiaca~dwoch powinna troszke spasc a i nowe, poprawione rev. kart
powinny ujrzec swiatlo dzienne - dla mnie wazna sprawa.
Pojawi sie byc moze G400 i oby w rozsadnej cenie, i moze jeszcze cuś
;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl