Problem z US Robotic Sproster Flash 56K i upgrad'em do V90

Autor: Grzegorz Marszałek (graf0_at_kki.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 21:02:32 MET DST

Witam!

Mam poważny problem z moim modemem. Ściągnąłem z internetu upgrade do V90 ze
stron 3com'a. Samo reprogramowanie modemu przebiegło bezproblemowo,
sprawdziłem: jest V90.

Ale niestety modem zaczął fiksować. Łączę się z tpsa. Poprzednio nie było
żadnych problemów (co najmniej 28800 bps). Teraz trudno jest w ogóle się
połączyć (po negocjacjach modem-to-modem następuje rozłączenie, odpowiedź
modemu jest NO CARRIER), a gdy nawet już się połączy, to ma problemy z
utrzymaniem tego połączenia (daje: WARING: Unregognized response.
Retrying... kilka razy i rozłącza się).

Jak na razie doszedłem do tego, że jest coś nie tak z połączeniem V90.
Niestety, nie mogę wymusić połączenia V34 (komenda AT&N14, która
teoretycznie powinna pozwolić na połączenia tylko z prędkością 28800,
sprawia że modem raz się łączy z tą prędkością i V34, raz z 28000 i V90).

Czy ktoś ma jakiś pomysł, co z tym fantem zrobić?

Grzegorz Marszałek