Re: HP600 problem z podajnikiem

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 18:24:29 MET DST

> Drukarka ma juz prawie 3 lata. Ostatnimi czasy ma problemy z
> pobieraniem papieru z podajnika - trzeba jej "recznie" pomagac.
> Jak temu zaradzic?
> Jaki jest powod tej niedogodnosci?

<tajemnica serwisowa>

Utlenienie sie gumy na rolakch. Podlozyc kawalek drobnego papieru sciernego
i 3 minuty wciagac papier. I tak po kolei wszystkie 3 rolki.Reanimowalem
juz tak kilka drukarek. W Lodzi dostalbys taki papierek od mnie.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu