Re: Overclocking Selera 300A...dziala! (chyba bedzie dlugi)

Autor: Nightmare (za29170_at_capella.ae.poznan.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 16:54:21 MET DST

Łukasz Odziewa <disk_at_viii-lo.krakow.pl> wrote in message

> joke :)
> to po prostu oczywiste :)

Sorry dla mnie nie bylo - nie bylem oczytany w temacie, poza tym seler
standardowo pracuje na 66 z dzielnikiem 2 i w sumie mozna ale nie trzeba
oczekiwac ze przy 100 bedzie przeskok na 3, po prostu nie wzialem tej
zaleznosci pod uwage... a ja na poczatku nie prowadzilem badan na ten temat,
tylko po chamsku przestawilem zwory i mialem kuku.