serwis WD w USA

Autor: GNoM (norbertg_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 16:12:14 MET DST

Witam
Jakis czas temu pojawilo mi sie "ni z gruchy ni z pietruchy" 5 megsow bad
sectorow na moim HDD 1,6GB Caviar, a caly dysk zaczal dzialac znacznie
wolniej. Nie mam juz na niego gwarancji sprzedawcy, a hurtownia przez ktora
sprzedawca (firma Gral z Gdanska) kupowala dysk juz nie istnieje.
Sprzedawca ma mnie w d.... , a np. dystrybutor Caviarow z Warszawy -
California Computers chcieli za serwisowanie 150 PLN + VAT (parodia). Dysk
jest jeszcze objety 3-letnia gwarancja producenta (data produkcji XII.1996)
W zwiazku z tym pytanie:
Czy ktos z grupowiczow wysylal jakies dyski do serwisu Western Digital w
USA?
Bede wdzieczny za wszelkie rady i pomoc

Uwaga - moj prawidlowy adres to norbert_at_delta.ds2.pg.gda.pl