Re: sklepy w Lublinie

Autor: Mariusz Czerniak (xemorph_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 16:15:31 MET DST

Andrzej napisał(a) w wiadomości: <01be9d7b$18810740$db34a0d4_at_andrzej>...
>Czy mozecie mi polecić dobry sklep z kompami w Lublinie - rodzinka chce
>kupić a nie chce mi sie targac ze sklepu w Warszawie.Chodzi mi o
gwarancje,
>opieke serwisowa itp.( może jakieś bonusy) Komp Celeron 333A ,płyta BX
>32 RAM-u zainstalowana Windoza...

Cześć

Z dobrych i tanich sklepów w Lublinie mógłbym Ci polecić "Reset" i
"Morfus".
Cenniki i adresy sklepów znajdziesz poniżej. Porównaj sobie ceny i oferty.

"Morfus"- http://www.morfus.polbox.pl/
"Reset" - http://www.reset-mikro.com.pl/
"Return" - http://www.return.com.pl/
"Format" - http://www.format.com.pl

jest jeszcze "Almer" (ostatnio sklep ten mieścił się na Krakowskim
Przedmieściu - tuż obok "Resetu" - mieli go przenieść gdzieś indziej, nie
wiem też czy mają jeszcze swoją stronę WWW, zresztą i tak ceny ze strony
nie zgadzały się z tymi w sklepie ) oraz XYZ (na ulicy Okopowej - sorki,
ale adresu internetowego nie znam, poza tym - nie wiem jak teraz??? - ceny
były "zabójcze").

Pozdrawiam

P.S. Ostatnio kumpel kupował kompa dla znajomego - bodajże w "Morfusie" -
jako bonus dodali do kompa modem.

Mariusz Czerniak
E-mail: xemorph_at_friko6.onet.pl