Re: Poszukuje gry Montezumas Revenge na PC!

Autor: Michal Fratczak 'Ender' (fratczak_at_polbox.com)
Data: Wed 19 May 1999 - 09:51:13 MET DST

Tomek Floyds napisał(a) w wiadomości: <7hpqo6$1a8$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Tomek - Floyds napisał(a) w wiadomości:
<7hkeg9$34l$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Sprostowanie.
>Chodzi mi o nową wersję na PC.
>Nosi nazwę o ile się nie mylę MONTEZUMA RETURN.
Oooo, to ja też, ja też - poważnie - uwielbiałem tą grę na starej, dobrej
Atarce, teraz jak ją odpalam, to łza się w oku kręci - ale jak jest wersja
na PCta to fajnie byłoby też pograć, a nie tylko się rozrzewniać :-)))

--
Ender
Gdzie diabeł nie może, tam czas na Microsoft!