Re: NetMeeteng

Autor: sir pawian (pawian_at_laser.net.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 14:16:43 MET DST

On Mon, 17 May 1999 22:48:26 +0200, "Jarek Zolciak"
<szlorek_at_gd.home.pl> napisal:

>Devil_RM napisał(a) w wiadomości: <3737eb2e.0_at_news.vogel.pl>...

(...)
czolem sorry ze nie odpowiadam przed przedmowcy ale zagubilem watek -
przeciez do gadania nie ma znaczenia przez jaki serwer sie czlowiek
laczy bo zarowno na ils.tpnet.pl i ils.microsoft.com sa tylko bazy
danych o obecnie zalogowanych uzytkownikach - potem program laczy sie
bezposrednio z danym facetem uzywajac jego adresu DNS. ja jakis czas
temu gadalem z niemcami ale po drugiej stronie mieli jakiegos klona sb
pro i to nie bylo full duplex - glos byl wlasciwie jak zza grobu,
troche mnie to zniechecilo...
czesc

  / \
( 0 0 )