Re: jaki CD-ROM 40x ?

Autor: Tomasz K. Kwiatkowski (kwiatkowski_at_softlab.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 12:21:50 MET DST

Yellow wrote:

> Podejrzewam, ze jest trzasniety, bo komp go widzi czasem jako SONY, niemniej
> jednak nie jest to pierwszy LG, ktory tak sie zachowuje. Moj qmpel ma juz
> trzeciego (dwie wymiany gwarancyjne) i dalej narzeka.
>
> Nie polecam. Po prostu taniocha "Made in China".

Mam LG x32 i chodzi dobrze, owszem pstryka, owszem, czasem się rozszumi,
ale czyta u mnie wszystko - raz nie chciał przeczytać płytki CD/RW. Tę
samą z inną zawartością przeczytał bez problemów. *Ja* jestem
zadowolony.

> Zdziwilem sie jesli chodzi o ASUSA. Mialem nadzieje, ze to porzadna maszyna.
> Jak tak dalej pojdzie to przestane wierzyc komukolewiek i kupie Panasonika.
> Mam takiego (4x) od trzech lat i dziala. Brak mu tylko odczytu CD-RW. Nic
> wiecej, chodzi jak traktor, na sucho prawie, bo nie bardzo mam czas go
> rozebrac, ale jest bezbledny!
>
> Co wy na to? :)

A my na to, że sprawa nie jest taka prosta - ASUS białe, LG czarne. Mam
w starym komputerze LG x8 - w porządku, moi znajomi mają LG x32 -
działają im bez problemów. Mój sąsiad w akademiku miał LG x32. Padło.
Przez czas naprawy gwarancyjnej używał CD u mnie, poprzez LAN. Wymienił
na ASUS x36 - był zwalony; znów zaczął przychodzić do mnie z płytką.
Wymienił ponownie na ASUS x36,
ten pochodził, wczoraj znów usłyszałem pukanie do drzwi...

Zakładając, że to nie płyta/zasilacz powoduje te problemy, można
powiedzieć tylko tyle, że przewaga jakości wykonania wcale nie leży po
stronie ASUSa. Podobnie, być może kupując Panasonica też się można
przejechać.

Oczywiście - a jednak, gdyby to była wina płyty? Czy ktoś znał przypadek
płyty psującej CDROMy? A może zasilacz?

Pozdrawiam

Tomek

--
## kwiatkowski_at_softlab.ii.uj.edu.pl ## Gra multimedialna, schizografy