Re: 8GB wykrywane przez płytę

Autor: Quick (jaceks_at_polbox.com)
Data: Wed 19 May 1999 - 12:18:15 MET DST

Co ty za dyrdymaly piszesz fizycznie masz JEDNA partycje
czy podzielisz ja na kilka logicznych to nie ma znaczenia
bo obsluga tych partycji jest ladowana z biosa
a on nie widzi partycji logicznych tylko calosc dysku.
Z tego powodu niekiedy stosuje sie program EZ-drive
to taka lata aby system mogl obslugiwac caly dysk.
Dziala to w ten sposub ze przy starcie dysku laduje on
program ktory przejmuje obsluge biosa. Ale jest jeden hak
jesli na takim dysku wlezie wirus (nawet zwykly spiryt)
tracisz wszystkie dane.
Hi Quick

Bobby <bobby21_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<7hrkhp$qg9$1_at_mis.astercity.net>...