Re: NTG (?) Dosowy odtwarzacz MID

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 09:22:54 MET DST

The Undefined wrote:

> A czy wtedy nie wymaga Gravisa do działania?

Nie. Przetestowane na tanich podróbkach Sound Blastera.

> Kiedyś miałem ten
> programik, ale jak odtwarzać MIDy nie doszedłem... Może jakiś adres z
> tymi patchami?

Ja to mam na płytce, z tym że płyta jest w Białej Podlaskiej, a ja jestem w
Warszawie. Oryginalny zestaw to ok. 20 MB (o ile dobrze pamiętam). A w
Internecie... spróbuj zapuścić jakaś przegladare na hasło Gravis albo
Ultrasound. Ale lepiej znajdź kogoś, kto ma Gravisa i patche na płycie.

Artur

PS: Przypomniało mi się, że innym odtwarzaczem MID-ów, który korzysta z patchy
Gravisa jest Timidity, ale nie pamiętam, czy istnieje wersja dla DOS-a.