Re: Jaki HDD?

Autor: Leszek (leszek_g_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 08:42:46 MET DST

On Tue, 18 May 1999 19:04:02 +0200, "PeterPan"
<peterpan_at_friko.onet.pl> wrote:

>Pierwsze slysze :-(. Skad masz takie wiadomosci? Moze to prawda... choc
>wolabym zeby nie. Pamietasz moze adresik strony z programem do wylaczania
>UDMA/66 w Quantum'ach? Jesli tak, podeslij prosze.

Nie wiem czy cos wniose, ale u mnie po instalce w98 drugi dysk seagate
3,2 GB mial powazne problemy z chodzeniem. Winda podnosila sie okolo 2
minut, czasami pojawialy sie blue screeny. Pomoglo jak reka odjal
wylaczenie w windzie DMA na tym dysku. Pierwszy caviar 6,4 korzysta z
DMA i jest OK. Nie wiem czy miala tez na to wplyw zmiana sterownikow
dyskow na standardowy. Wszystko robilem na raz.